Gnistrande Filip och Fredrik


I Filip och Fredriks nya supershow ”Vem kan slå Filip och Fredrik?” inträffade en olycka i samband med ett test av utmaningen som kallas "Strömstyrkan". Ban- och dekorbyggaren Frippe Ahl skulle testa "Strömstyrkan" och den gjorde verkligen skäl för namnet. Strömstötarna var så hårda att han domnade av. Kroppen vek sig och smällen efter voltdramat satt kvar i sex timmar.

Filip och Fredrik som kommer utsättas för "Strömstyrkan" i programmet känner en viss oro inför det här uppdraget. Filip säger att:

– Jag har konstant skräck för mitt hjärta. Jag tänker säkert tio gånger per dag att jag ska få hjärtattack och då kan det inte vara bra att få den här typen av stötar, säger Fredrik.

Jag har alltid gillat Filip och Fredriks program. Den senaste showen "Boston Tea Party" var helt underbar. Det här nya programmet blir säkert lika tokroligt som deras tidigare alster.

1 kommentar:

  1. När det är min tur kommer jag att skratta..lite ström..vem bryr sig..hahah

    SvaraRadera