Johnny finns inte mer!

Kära Bloggbesökare!

Det här är nog det svåraste inlägg jag har skrivit. Johnny finns inte mer. Onsdagen den 17/8 valde Johnny helt oväntat att ta sitt liv.

Kände ändå att jag var skyldig, er trogna läsare och er som har kommenterat, att förklara varför det inte kommer fler inlägg eller svar på era kommentarer.

Vill ni, så har jag en blogg där jag skriver lite om hur Johnny och jag levde och nu om den svåra period jag har att gå igenom.

Tack för att ni har varit trogna läsare!

Sorgsna hälsningar från Lena, Johnnys hustru

2 kommentarer:

  1. Beklagar verkligen

    SvaraRadera
  2. Jag beklagar verkligen Lena. Många år har gått nu när jag hittade hit och läser detta. Och jag hoppas att du Lena har kunnat gå vidare i livet. Vila i frid Johnny från en gammal softmupp

    SvaraRadera