Så får du sex i kväll

Har du problem att fånga kvinnors uppmärksamhet? Misströsta inte! Här får du 10 mer eller mindre fungerande repliker.

1. Min läkare har sagt att jag bara har 24 timmar att leva om jag inte får sex snart...

2. Du, bartendern där borta sa att du och jag är de sista två människorna på jorden! Ska vi..?

3. Tja! Bäst före datumet på det här tiopacket gummin går ut inatt.

4. Du, det var jag som fick Bert Karlsson att starta skivbolag, vill du hänga med hem och titta på Fame Factory?

5. Jag läste i en artikel i Illustrerad Vetenskap att spermier, vid invärtes bruk, är bra för fett hår.

6. Jag känner mig omyndigförklarad, vill du ansvara för alla mina miljoner?

7. Kom nu innan jag tappar lusten igen!

8. Fan, jag tror jag tappade känseln. Jag undrar om det är svårt att få orgasm då. Hjälp mig att ta reda på det!

9. Jag är tog SM-guld i kaninhoppning. Vill du knulla?

10. Skulle du vara gammal? Nej, nej. Skrynkligt är inne just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar