Eget nyckelband

Jag har alltid haft svårt att hålla reda på nyckelknippan. På jobbet lägger jag flera gånger i veckan nycklarna någonstans och sen får man springa runt och leta en bra stund innan man hittar dem. Ett knep som jag har börjat använda mig av nyligen är att ha ett nyckelband.

Det är bara ett problem och det är att jag skulle vilja ha ett nyckelband med texten "Johnnys" för då skulle alla på jobbet som hittar mina "borttappade" nycklar veta var de ska lämna dem.

Jag har letat runt på nätet och hittat företaget Nyckelbandstryck.se. De gör som namnet antyder personliga tryck på nyckelband. Den text du väljer får du tryckt 2-6 gånger på ett 20 mm brett nyckelband. Det fina är att det går att beställa ett nyckelband. Annars är det vanligt att kravet är att man beställer minst 100 och som privatperson är ju det ointressant. På nyckelbandet får du din valda text tryckt 2-6 gånger beroende på hur långt ordet är. Är du som jag glömsk är det här ett utmärkt sätt att slippa ett irritationsmoment i vardagen.

1 kommentar:

  1. Tack för tipset...vi har kollat runt lite o som du säger, 500 st som några har som minimun är ju ganska många...
    Jag är manager i ett litet motorsport team som kollar runt lite o nyckelband med ens logga på är ju aldrig fel ;)
    Kika gärna in på
    www.jonasson-motorsport.nu
    Tackar ännu en gång.../Lizette

    SvaraRadera