Hans Brettschneider en värdig vinnare

Anders Sjöström och Jimmy Führ har verkligen gett uttrycket "Dåliga förlorare" ett ansikte. Att de inte gillade Robinson-vinnaren Hans Brettschneider är en sak men att kasta skit på honom som två barnungar visar bara att de inte var några värdiga vinnare.

Att det var utröstade Robinsondeltagare som fick rösta fram årets vinnare tycker jag var helt rätt. Det är nog bara de som har en riktig bild av om det var Hans eller Jimmy som var en värdig vinnare.

Jag vill bara avsluta med att konstatera att Anders Sjöström lider av fler problem än övervikt. Om jag vore honom skulle jag snarast boka en tid hos en psykolog för att få en diagnos.

2 kommentarer:

  1. www.kickilinanygren.blogg.se31 januari 2010 kl. 21:51

    Jag håller med dig, jag tycker att det är vuxenmobbing de håller på med, dessa 2 förlorare har ingen utstrålning alls, men norrlänningen Hans vann många tävlingar och var glad för det mesta, snacka om att dessa urtråkiga förlorare är avundsjuka!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan .. Hoppas allt är väl med dig. tänkte bara kolla med dig om inte du kan länka till mig.

    Länkkatalog

    SvaraRadera