Snygga inbjudningskort till sommarens party

Brukar du också försöka göra egna inbjudningskort till sommarpartyt, släktträffen eller barnkalaset? Man blir aldrig helt nöjd med resultatet. Har man försökt skriva för hand blir hälften av korten misslyckade och har man skrivit ut dem på skrivaren hemma får de en matt och tråkig finish. Helst skulle man vilja ha fina tryckta inbjudningskort som ser proffsiga ut i layouten. Men man avfärdar ofta den tanken med att det skulle bli för dyrt och för omständigt att beställa. Men jag kan tipsa om att det inte alls behöver vara så.

Nuförtiden finns tryckerierna på internet och de har enkla beställningsformulär där du bestämmer hur din slutprodukt ska bli. Själv har jag använd nätet när jag har beställt visitkort, studentskyltar, inbjudningskort och tryck på t-shirts.

Vilken nättjänst ska man då välja? Den jag själv använder och som har bra priser är Optimalprint. Att jag tycker att just Optimalprint är det bästa alternativet beror på att deras tjänst är lätt att använda även om man inte är van vid datorer. Ska du t ex beställa inbjudningskort börjar du med att bestämma utseendet, ska det vara vikta, dubbel- eller ensidiga kort. Du kan välja mellan att använda färdiga mallar eller så kan du ladda upp en egen bild som du infogar. Det finns ett stort antal mallar för alla tänkbara typer av tillställningar.

Just nu erbjuder Optimalprint 10 GRATIS inbjudningskort, endast frakt tillkommer. Passa på du också och få det där lilla extra till ditt nästa party eller barnkalas och beställ riktiga inbjudningkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar