Bingo när det är som bäst

När jag växte upp var min pappa bingoutropare när idrottsföreningen hade drive-in bingo. Så man kan säga att jag har bingo i blodet. Men numera spelar jag inte bingo live utan om jag känner suget att spela så blir det på nätet. Jag har testat ett flertal olika bingosajter och de har alla varit bra. Det som tilltalar mig med att spela på nätet är att det finns så många olika varianter av bingospel att välja på. Det finns även massor av olika varianter av jackpottspel, varje bingosajt har sin egen variant.

Om du också vill spela bingo på nätet är 888bingo ett bra ställe att börja på. Som ny bingospelare får du 100 % i insättningsbonus vid din första insättning - upp till 2000 kronor! Sätt in 100 kronor, så kan du börja spela med hela 200 kronor! Det finns massor av olika spel och jackpottar så du kommer inte bli besviken.

Om du gillar bingo och inte har spelat på nätet ska du definitivt prova och se om det passa dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar