Svenska folket krävde rakning


Rapports nyhetsankare Rikard Palm orsakade en tittarstorm på grund av sin mustasch som han lagt sig till med på semestern. När Rikard skulle raka av sig semesterskägget behöll han mustaschen eftersom hans fru tyckte att han var snygg med den. Njaa jag vet inte om jag kan hålla med Rikards fru.

För att inte reta upp Rapports tittare beslöt Rikard att raka av sig mustaschen och till sändningen 19.30 såg han ut som vanligt.

Jag tycker att folk ska få se ut som de vill men jag måste säga att jag föredrar att se Rapport utan mustasch.

1 kommentar:

  1. Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...

    SvaraRadera