2010 är drömvinsten min

Jag har spelat lotto i många år men det har tyvärr inte blivit någon storvinst för mig. Det brukar bli några småvinster på 20-30 kr och någon enstaka gång har det blivit ett par hundra i vinst. Men jag ger mig inte för någon gång är det min tur att få sju rätt och minst två rätt på joker så att jag vinner drömvinsten. Jag känner på mig att 2010 är mitt turår.

Jag satsar inga stora pengar per vecka utan jag har fem stående lottorader. Jag är med i båda dragningarna både onsdag och lördag och jag har givetvis joker också. Det kostar mig 400 kr för fem veckor och det tycker inte jag är så mycket. Sen några år tillbaka förlänger jag mina rader på nätet. Det är smidigt att slippa ta sig ner till en spelbutik och man får ett mail efter varje dragning med resultatet. Nu väntar jag som sagt på att nästa mail som kommer är ett meddelande om att det är jag som har vunnit drömvinsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar